środa, 7 sierpnia 2013

50 faktów o mnie!

Od dłuższego czasu chciałam napisać ten tag. No to zaczynamy! :P




1. Kocham sałatkę grecką.
2. Strasznie przeklinam.
3. NIENAWIDZĘ SPRZĄTAĆ!! Sprzątam zazwyczaj jak ktoś ze znajomych ma przyjść i to nie zawsze. :P
4.Uwielbiam filmy i książki romantyczne jeszcze jak mają nutkę fantasy jestem w niebie!
5.Moim ulubionym kolorem nie jest czerwony tylko różowy. :P
6.Jak na razie nie mogę jeździć samochodem więc wewnętrzną potrzebę szybkiej jazdy wyżywam w mojego qada który zdecydowanie za mało wyciąga....
7.Uwielbiam spać do późnych godzin w weekendy lub wakacje sypiam do 12-13. :D
8.Piszę książki kocham to robić odprężam się wted.
9.Nie przepadam za herbatom pije ją od święta!
10.Chce kiedyś odwiedzić Grecje podoba mi się ich kultura, uwielbiam czytać mity Greckie, lubię ich  kuchnie.
11.Nie lubię plotek! Zazwyczaj jestem ostatnią osobą która wie o jakiejś plotce, nie lubię pudelka i tego typu stron plotkarskich! -_-
12.Jestem uparta jak mój tata dlatego tak często się kłócimy.
 13.Kocham zwierzęta tempie ludzi którzy ich nie szanują!
14. Nawiązując do poprzedniego punktu mam 4 koty, psa (być może będzie drugi) i konia. Zwierzyniec!!
15.Nienawidzę jak ludzie zmieniają co chwile swoje pasje ja od kont pamiętam lubię to samo.
16. Od 5 lat interesuje się fotografią. Mam nawet swoją stronkę na fb. :P
17.Ludzie mówią że mam talent do rysowania ja osobiście nie lubię tego robić wolę przenosić to na paznokcie. :P
18.UWIELBIAM ciemno brązowe oczy!
19.Lubię jeść zapiekanki które robię sobie sama z zamrażarki nie ma już tego smaku!
20.Kocham psy rasy husky, golden retriever i owczarki niemieckie. Z owczarkami mam kontakt od dziecka.
21. Nie mam cierpliwości do puzzli!
22.Łatwo się brudzę dlatego jedyną białą rzeczą w szafie jaką mam to sweterek do stroju galowego.
23. Po prostu nienawidzę spódnic i sukienek to dla mnie męka! Ostatnio sukienkę miałam na rocznicę komunii nawet na wesela chodzę w spodniach.
24.Chciałabym mieć kręcone włosy.
25.Uwielbiam mieć związane włosy! Bywało tak że rzadkościom było zobaczyć mnie w rozpuszczonych włosach.
26.Jedno z moich największych obsesji to że nienawidzę jak komuś z butów wystają skarpetki.
27.Kocham conversy są to dla mnie buty na każdą okazję, wygodne, ładnie wyglądają a w dodatku wytrzymałe.
28. Zbyt łatwo ufam ludziom.
29. Mam słomiany zapał.
30. Lubię styl Shabby chic i marzy mi się pokój w takim właśnie stylu!
31. Lubię oglądać kabarety.
32. Lubię pływać.
33. Bardzo chciałabym mieszkać na mazurach.
34. Lubię każdą wodę prócz truskawkowej.
35. Śmiesznym faktem jest że bardzo lubię film "Kogel mogel" i "Galimatias". Jak byłam mała mama puszczała mi to zamiast dobranocki. :P
36. Uwielbiam jeść lody inne słodycze mogły by dla mnie nie istnieć. <3
37. Łatwo nie odpuszczam ludziom którzy mnie skrzywdzili.
38. Nienawidzę zimy!! -_-
39. Na dwu tygodniowy wyjazd pakuje się jak na dwa ale miesiące. :P
40. Lubię jak pada deszcz. Dźwięk kropel uderzających o blachę mnie odpręża.
41. Nigdy nie miałam tipsów.
42. Jestem uzależniona od internetu.
43. Szkołę lubię wtedy kiedy jest zamknięta.
44. Lubię robić zakupy w Biedronce. :D
45. Mimo że z balkonu widzę zarys pałacu kultury i nauki do Warszawy jeżdżę może cztery razy w roku. :P
46. Nie lubię gór jedyne które toleruje to góry Świętokrzyskie ponieważ mam tam działkę.
47. Jestem słaba z języków obcych.
48. Jestem ciekawska.
49. Jestem jedynaczką mam rodzeństwo przyrodnie które jest przyrodnie.
50. Nienawidzę ludzi nie punktualnych!! Tak zawsze jestem przed czasem. :P


O matko wymyślenie 50 faktów nie było takie łatwe jak można uważać. :P Mam nadzieje że wam się spodobało dajcie znać czy jakieś punkty was rozbawiły albo czy lubicie coś jak ja bardzo chętnie poczytam. :P

Kończę! 

Buziaki! :* :* 

9 komentarzy:

  1. Fajnie poznać Cię bliżej :) Sama się zastanawiam czy nie sklecić czegoś takiego u siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. oh ja też kocham spać :D i też nie lubię herbaty :D i 13 też się zgadza :) 35 - też lubię te filmy :) 40 mam to samo! i 48 też :)
    hah, im wiecej o Was czytam tym bardziej mam ochotę zrobić ten tag u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, jakiej rasy i płci masz konia? Też miałam ale z przyczyn niezależnych ode mnie musiałam sprzedać...

    Przy niektórych punktach się uśmiałam, a pod innymi mogę się podpisać obiema rękami i nogami ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. nom powiem że fajnie się czytało o Tobie :) ja u siebie tez coś takiego planuję zrobić ale jak się ogarne po tym powrocie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spać uwielbiam ! :) Tylko czasami jak śpię za długo to mam wyrzuty sumienia, że marnuję swój cenny czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię długo pospać! :D

    OdpowiedzUsuń