środa, 1 stycznia 2014

Świece zapachowe od Fabryki świec Light

Witam!! :) Dziś chcę opowiedzieć wam co nieco o komplecie świec zapachowych votiv a'4 o zapachu "Wesołych świąt" firmy Fabryka świec Light.


Cóż to za zapach? W pudełeczku pachnie delikatnie i słodki. Długo zastanawiałam się jak można opisać ten zapach. Już wiem! Mi kojarzy się z zapachem sopelków które wieszamy w święta na choinkę. A jaki jest w powietrzu? Uwaga nie pachnie. Niestety.... Świeczuszki do zapalenia od tak. Chcąc sobie utrzymać fajny świąteczny klimat odpaliłam je w ostatni dzień świąt wieczorem przy filmie. 



Zacznijmy od plusów: 
-Na pewno cena która jest niewielka bo 3,20zł 
-Dają mocne jasne światło
-Według producenta palą się 8 godzin co jest prawdą nie myślałam że taka mała świeczka będzie się aż tyle palić zwłaszcza jak podgrzewacze tej samej firmy paliły się stosunkowo krótko. 
-Wygląd.




Minusy: 
-Intensywność zapachu
-Kopcenie 

Więcej minusów nie dostrzegam. 


Podsumowanie: 
Zapach: 1/5 
Intensywność: 0/1
Opakowanie: 3/5

Mimo że oceniłam produkt bardzo słabo kupiłabym go ponownie bo tworzą świetny klimat no i dają mocne światło ale jednak są to świeczki zapachowe dla mnie świeczka mocno do dopracowania jeszcze żeby był słabo wyczuwalny ale ja go W OGÓLE NIE CZUJE!! 



To tak koniec na dziś. :) 

7 komentarzy:

  1. Uuu szkoda, że w ogóle ich nie czuć ale może inne zapachy są bardziej intensywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda :) jeśli będę robić ponownie zamówienie w tej firmę wrzucę sobie inne zapachy do koszyka :P

      Usuń
  2. szkoda, że się nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  3. Oho, ile tutaj zapachowych postów :) Od razu mi się tu spodobało, więc dodaję do obserwowanych.
    Świece od fabryki świec light mam, głównie woski, jedną większą świąteczną - waniliową i te , które ukazałaś tutaj w notce, jeszcze ich nie paliłam, pięknie pachną w opakowaniu , ale czy po zapaleniu? Zobaczymy w moim świeczniku ;)

    Pozdrawiam i zapraszam o siebie ;)
    Jeśli chodzi o mnie to zyskałaś nową czytelniczkę ;)
    http://www.plomienktorypachnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny, czekam na nowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń