niedziela, 19 stycznia 2014

Tag: Mój zwierzęcy przyjaciel!!

Witam kochani! Dziś mam straszną ochotę na napisanie tagu pod tytułem "Mój zwierzęcy przyjaciel". Jako że jestem osobą kochającą zwierzęta i od małego moje życie było przepełnione różnymi stworkami od rybek, kotów psów po konie chciałam wam zaprezentować moje obecne misie tulisie. :P Ogólnie mam cztery koty i konia. (Do niedawna również psa :( ).

No to zaczynamy bo sporo tego. :P

Na pierwszy ogień pójdzie Sasha czyli jedyna kotka. :)



Pytania:
1)Jak nazywa się twój zwierzak? 

Sasha 

2)Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy 

Jest to kot nie wiadomej rasy (przybłęda) weterynarz powiedział że jest to albo rasowiec albo pół rasowiec 

3) Jak długo jest już z tobą?  

półtorej roku

4)Jak znalazł się w twoim domu? 

Jak napisałam to przybłęda. Podobno błąkała się po okolicznych domach kilka dni gdy doszła do naszego domu zaczełam ją karmić okazała się kochanym kociakiem bo po 15 minutach łasiła się do mnie jakby mnie znała od zawsze.

5)Ile ma lat?

Około 2 lata 

6)Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?

Hmmm... sama nie wiem może fakt że nie miałczy tylko piszczy ale to prawdopodobnie kwestia genów...
Chyba jednak fakt że szybko ufa ludziom i po chwili łasi się do człowieka jakby nigdy nie była głaskana. Ale mimo wieku gdzie normalny dachowiec leżałby na kanapie i miał cały świat gdzieś ona nadal się bawi. 

7)Co twoja relacja ze zwierzakiem dla ciebie znaczy?
Bardzo dużo jest to mój ukochany skarb na ziemi mam z nią szczególną więź bo w końcu ja ją wkradłam do naszego domu. :P

8)Najmilsze wspomnienia związane z Twoim zwierzakiem?

Hmmm.... Trudno powiedzieć chyba to że właśnie po 15 minutach karmienia spojrzała się na mnie swoimi wielkimi oczkami i skoczyła na mnie żeby się przytulić. <3 No ale kiedyś przyniosła mi mysz przez balkon ja ją wyrzuciłam i powtórzyła to dwa razy tego samego dnia. :P

9)Jak nazywasz swojego zwierzaka 

Małpa, Saska, Czarna, wredota



Następny będzie syn Sashy czyli Felek. :)



Pytania:
1)Jak nazywa się twój zwierzak?
Felek

2)Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy
Nie wiadome ale w części dachowiec.

3) Jak długo jest już z tobą?
Jakieś półtora roku.

4)Jak znalazł się w twoim domu?
Spadł z dachu XD Nie no Sasha urodziła młode na dachu i dwa rude spadły ale oczywiście nic im się nie stało udało nam się je złapać i udomowić. :)

5)Ile ma lat?
Półtorej roku

6)Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?
Jest bardzo towarzyski nie lubi zostawać sam w pokoju albo domu musi mieć albo człowieka albo innego kota. :P

7)Co twoja relacja ze zwierzakiem dla ciebie znaczy?
Jest to moja ukochana puchata kuleczka. <3

8)Najmilsze wspomnienia związane z Twoim zwierzakiem
Haha to było w zeszłą zimę. Na podwórku było dużo śniegu a ja wzięłam go po raz pierwszy na dwór trząsł się okropnie więc go postawiłam na pustakach. Zeskoczył w największą górę śniegu sparaliżowany strachem nie chciał wyjść tylko patrzył się na mnie i miauczał gdy go uratowałam z opresji i postawiłam na ziemi zaczął wspinać się po moich ubraniach żebym go wzięła na rączki. <3

9)Jak nazywasz swojego zwierzaka
Felcio-melcio, srajtaśma (jest bardzo płochliwy), Feluś, Małpa



To dwójka z moich zwierząt dajcie znać czy chcecie zobaczyć pozostałą trójkę w następnych postach czy sobie darować. :P




8 komentarzy:

  1. Fajne kotki, miło że nie należą do grupy "daj mi jeść i zostaw mnie w spokoju" :) Pewnie, że chcemy zobaczyć pozostała trójkę, nie mogą być mniej sławni od tej dwójki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kociaki! Sama mam teraz przygody ze swoim pierwszym kociakiem, ale u babci miałam właśnie kociego przyjaciela o imieniu ... Felek :D Pogłaszcz koty ode mnie i pozdrów od kociej znajomej Muffinki

    OdpowiedzUsuń
  3. ale słodziaki! moja babcia ma kota o imieniu Felek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, cudne, kochane <3 pozdrawia moja kocia trójka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie kochane! pokaż resztę tych słodziaków :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zwierzaki ;) mieszkam na wsi więc mam 8 kociaków, ale dzikusków i psa znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie zobaczyłabym konia ;)
    ja niestety swojego przyjaciela straciłam (króliczek) i juz innego bym nie chciała bo rozstanie za bardzo przezywalam ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też właśnie zrobiłam ten tag :-)

    zapraszam do mnie
    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń