sobota, 25 stycznia 2014

Lakier Safari

Witajcie kochane! Już od dłuuuuuuższego czasu na moim blogu nie zawitał post paznokciowy. Dlaczego? No cóż słabszy okres w paznokciach a do tego po prostu brak dobrego światła ponieważ maluje paznokcie zazwyczaj około 17-18 kiedy jest już ciemno... Ale udało się! Wzięłam się w garść i zrobiłam zdjęcia jednego z moich ukochanych lakierów.  Kto wie a jak nie wie to się dowie że uwielbiam lakiery Safari czyli firma Quiz! Wręcz je kocham! Obecnie mam w swojej kolekcji niestety tylko 10 egzemplarzy... Jedenasty zużyłam jakiś miesiąc temu XD. Więc same widzicie nawet udało mi się do cna zużyć lakier! Aż wybierałam! Więc jest sukces. Niestety nie mam zbytnio dostępu do nich bo u mnie w sklepie kosztują uwaga 7zł!! Dlatego nie kupuje u mnie w sklepie nie dość że stare jak świat to i drogie gdzie nawet na stronie producenta kosztują 3,68zł. Ja osobiście ten właśnie lakier kupiłam jak byłam na działce na bazarku za nie pamiętam dokładnie ale jakieś 3-4zł. Niestety nie znam numerku a na stronie producenta też nie znalazłam.....



Tak lakier prezentuje się po dwóch naprawdę cienkich warstwach. A tak jedna cieniutka warstwa: 



Jak dla mnie lakier świetnie kryje nie raz używałam jedną grubszą warstwę i już.


Dane techniczne: 
Kolor: Lekki fiolet
Cena: 3-4zł
Pojemność: 12 ml 
Dostępność: Bazarki, małe sklepiki, sklep internetowy Quiz.pl
Wysychanie: Bardzo szybkie
Krycie: Dwie cienkie warstwy.


W moim przypadku trzyma się nie za długo bo około 2-3 dni co zależy oczywiście od płytki paznokci! Dla mnie kolor jest boski niby delikatny ale jednak ładnie wygląda na paznokciach jestem w nim zakochana od pierwszego ujrzenia. <3 To jest zdecydowanie mój ulubieniec. A wy lubicie lakiery tej firmy czy jednak nie przepadacie? :) 


9 komentarzy:

  1. Mam ten sam kolor ale niestety też numer mam starty już od dnia kupienia nie był widoczny :) uwielbiam go jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, mam niebieski z tej serii a niedawno wyrzuciłam żółty (stary już był) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwa lakiery Safari, mają bardzo ładne kolorki, świetnie kryją, ale kurcze u mnie wytrzymują na paznokciach góra dwa dni

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wlasnie zmylam zdobienie ze sniezkami gdzie podkladem byl piekny turkus. Ogolnie posiadam 2 lakiery tej firmy ale zaden z nich nie posiada numerka. Bardzo fajne lakiery i do tego tanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie te lakiery bo można ja zawsze dostać przy okazji przechodząc byle gdzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny pastelowy kolor no i bardzo ładne paznokcie ;)

    http://www.plomienktorypachnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kolor taki idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor śliczny :)
    Zapraszam do obserwacji http://mynailspaznokciehybrydowe.blogspot.com/ :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń