poniedziałek, 8 lipca 2013

Gradient

Zrobiłam dziś gradient w żywych wakacyjnych kolorach. Tak prezentuje się efekt.  Niestety ale zdjęcie nie oddają prawdziwego efektu :(









Jako bazę pod mój gradient użyłam Wibo French Manicure nr. 1


Następnie do całej kolorowej części użyłam (od lewej)
-Lovely Uv shine nr. 1
-Safari (bez numerka)
- Eveline cosmetics mini max nr. 371

Jako baza pod brokat VIP lady (Bez numerku) 

 I brokat z ostatniej paczuszki od Oli :)




Jako bazę użyłam odżywkę Inglota 06 a utwardzacz KillyS :) 

No i koniec :) Więcej zdjęć niż pisania ale efekt na żywo prezentuje się bardzo fajnie. 

6 komentarzy:

  1. Super :) takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po co katować się szarością jak jest tak pięknie za oknem? :P

      Usuń
  2. Bardzo lubię gradienty! Zawsze mnie zniechęcają przez to domywanie skórek :D
    W gradiencie trudno o dobre zdjęcie, bo np. w moim przypadku aparat wszystko wyostrza i to co normalnie widać jako przenikanie się kolorów, dzięki aparatowi jest oderwaną linią a nie przenikaniem ^^
    Podobają mi się wesołe kolory :D

    OdpowiedzUsuń