poniedziałek, 24 marca 2014

Eveline cosmetics top coat "Płynne szkło"

Witam! Jakoś długo już nie było tu notki. No i w końcu się zebrałam w sobie i jest! :P Dziś notka paznokciowa czyli o top coat firmy Eveline cosmetics "Płynne szkło". Słyszałam bardzo dużo pozytywów z jednego kanałów ale niestety był bardzo słabo dostępny. Aż niedawno zobaczyłam go w rossmanie i szybko kupiłam. Ogólnie mam bardzo duży problem ze znalezieniem swojego "idealnego" top coutu. I po raz kolejny się rozczarowałam.....



Producent twierdzi że po 60 sekundach poznacie będą bardzo lśniące. Czy są? Dla mnie nie na dłuższą metę najwięcej czasu  poświęciłam mu na wyschnięcie 2 godziny (Były dwie warstwy lakieru bardzo dobrze wyschnięte specjalnie żeby sprawdzić gdzie leży przyczyna złego wyglądu paznokci po nocy.). No ale jak mówiłam czekałam 2 godziny na wysuszenie paznokci! Poszłam spać niestety rano było to samo jak czekałam godzinę, pół. Wszystko poodbijane a lakier był "gumowy". A szkoda wprawdzie użyłam go 5-6 razy wiem że to mało żeby pisać już recenzję ale mam go dość nie dobrze mi się robi na sam jego widok. XD Pewnie komuś go podaruję albo będzie stać i się kurzyć.
Idąc dalej ma wysuszać 60 sekund i utwardzać co oczywiście nie robi. Co do przedłużania trwałości nie wiem po każdym nie udanej próbie malowania zmywałam następnego dnia. :(



No to tyle na dziś. Dajcie znać czy wy też tak miałyście! 


Buziaki! :* 


5 komentarzy:

  1. ja się sparzyłam na ich 8 w 1 i dałam sobie spokój :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do topów z eveline nie miałam z nimi do czynienia i nie mogę nic powiedzieć, za to z odżywek jestem bardzo zadowolona. Co do topu eveline jak skończę te co mam mam zamiar wypróbować eveline 3w1. Podobno bardzo dobra i też dostępna w rosku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam Eveline 3w1 i jest super nawet po nałożeniu 2 warstw lakieru i po pomalowaniu top coutem są błyszczące i przede wszystkim tak jak pisze producent paznokcie wysychają w 60 sekund i dobrze utwardza.Jest jednak jeden minus,który zauważyłam..nałożyłam na 3 warstwę kiedyś i się porobiły takie bąbelki jakby paznokieć podszedł powietrzem...ale może lakier był zbyt gęsty...:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego nie miałam, ale ogólnie wszystkie topy które miałam schną bardzo długo, często sobie ziszczę paznokcie, bo nie wytrzymam tyle czasu nic nie robiąc i zazwyczaj rozmazują mi wzorki

    OdpowiedzUsuń