sobota, 29 sierpnia 2015

Tanie pędzle-dobre czy złe?

Witajcie kochane! :) 

Dziś przychodzę do was z recenzją zestawu 34 pędzli Roberto Giovani które przychodzą do nas w "ala" skórzanym etui. 
Jakiś czas temu wstawiałam zdjęcie tego zestawu teraz po kilku sesjach i użytku osobistego mam na temat tego zestawu swoje zdanie z którym chce z wami się podzielić! :)
W takim razie zapraszam niżej! 



Od strony praktycznej:
Koszt to jakieś 60-70zł. Przychodzi do nas 34 pędzle 5 do twarzy i 29 do oczu. 
Teoretycznie posiadając ten zestaw powinniśmy mieć wszystko co nam potrzebne ale niestety do tego jeszcze daleeeeka droga. 
Pędzle do oczu są miękkie i fajne po prostu do użytku. Skośny pędzelek do eyelinera jest bardzo precyzyjny nadaje się świetnie również do wypełniania naszych brwi. Standardowo do takich zestawów posiadamy grzebyczki i pacynkę. Dodatkowo kolejnym plusem tego zestawu jest pędzel do rozcierania powiedzcie szczerze widzieliście kiedyś w Chińskich zestawach pędzel do rozcierania który w dodatku jest bardzo miękki i fajnie blenduje cienie? Cały zestaw jest zapakowany w całkiem solidny pokrowiec w który mieszczę jadąc na sesje dwa razy tyle pędzli. Jest wygodny i praktyczny po roku używania nie zauważyłam uszkodzeń a do tego bardzo fajnie się czyści. Na razie żaden z pędzli się ani nie rozkleił a pędzle do oczu nie gubią włosia do tego napisy z rączek nie schodzą.

 Do tego momentu widzimy same plusy! Ale teraz trzeba przejść na temat minusów... Patrzcie ile mamy prostych języczkowych pędzli niby każdy inny ale każdy taki sam. Dalej przejdźmy do pędzli przeznaczonych do twarzy to dopiero prawdziwy dramat! Tępe szorstkie i co najdziwniejsze włosie (o ile to coś można nazwać włosiem) zaokrąglone na końcach a przy każdym ruchu wypada masa włosków. Okropieństwo! Tych pędzli nie użyłam ani razu używam innych które już posiadałam. 
Oczywiście dla podkreślenia prestiżu w aukcji zostało napisane że większość pędzli z tego zestawu posiada włosy sobola i kucyka co jest na pewno nie prawdą. 

W kilku słowach końcowych uważam że zestaw nie jest najgorszy naprawdę pędzle do oczu są fajne. Jeśli potrzebuje ktoś pędzli żeby uzupełnić swoje braki w prostych języczkowych pędzlach to ten komplet będzie strzałem w dziesiątkę uzupełniając ten zestaw kilkoma pędzlami np. Hakuro jak zrobiłam to ja daje szeroki wachlarz możliwości. Czy bym kupiła ponownie? Szczerze mówiąc nie wiem czy kupiłabym ponownie ten zestaw... 

To chyba tyle na temat tego zestawu. 
Do napisania kochane! :* 

17 komentarzy:

  1. Wow ile pedzli :))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Spora kolekcja, ja jednak wolę inwestować w droższe pędzelki :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądają te pędzle :) kupiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jednak wolę mniejsze ilości lepszej jakości;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spory zestaw ale także nie wiem czy bym się na niego skusila ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już mam sporo pędzli, nie kupiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wychodzę z założenia że lepiej kupić mniej a lepszej jakości.

    OdpowiedzUsuń