niedziela, 18 stycznia 2015

Yankee Candle "Pink Sands"

 
 
Witajcie! :) Dziś przychodzę do was z różową pięknością czyli woskiem firmy Yankee Candle który pewnie duża część nas zna i zapewne kocha czyli Pink Sands.
To może na początek co według producenta wyczuwamy w tym wosku:
Wyczuwalne aromaty: cytrusy, słodkie kwiaty oraz wanilia.
I powiem jedno prawda zapach jest bardzo słodki trochę jak wata cukrowa połączona z jakimś soczystym owocem i udekorowaną wisienką na torcie w postacie bukietu kwiatów. 
Gdy palimy i zaciągniemy się początkowo czuć kwiaty ale dalej "zaciągając się" wyczuwamy słodką nutę która dopełnia całościowo ten zapach. Osobiście uwielbiam go palić jest to jeden z moich ulubionych wosków które mam na zapas i nie powiem byłam blisko zakupu dużego słoja ale niestety nie było go na stanie i jedyne co mi zostało to zrobić zapas wosków i tak właśnie zrobiłam. :) Osobiście polecam ten wosk jest bardzo intensywny a zapach jest bardzo uniwersalny i powinien spodobać się szerszej publiczności.
 
 
 
Podsumowanie:
Zapach: 4,5/5 (wyjątkowo dziś połówkowo :P )
Intensywność: 4/5
Opakowanie: 4/5
 
Wosk kosztuje 7 złoty i zakupiłam go w ulubionym sklepie internetowym goodies.pl (http://www.goodies.pl/)
 
Mam nadzieję że post się podobał. :) Dajcie znać czy i wy kochacie ten zapach.

6 komentarzy:

  1. Mam ten wosk ale na razie wąchałam go tylko "na sucho" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, zapach niezwykle słodki, ja w nim wyczuwałam delikatne nuty cytrusowe. Ja też mam duże zapasy swoich ulubionych zapachów w woskach. Jakby mnie naszła ochota, to zawsze można szybko wrzucić do kominka i nie trzeba czekać, aż się wosk do ścianek roztopi :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w formie samplera-pachnie cudownie(byłam przekonana,że nic nie wyczuję).Teraz czekam na nowości.

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam go jakoś na początku swojej przygody z woskami, raz odpaliłam i w sumie już nie wiem czy mi się podobał czy nie, muszę go wygrzebać z pudła z woskami i odpalić jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię słodkie zapachy, ale coś mam obawy przed woskami YC :) Miałam dwa i każdy był tak bardzo intensywny, że aż potrafiła mnie rozboleć od nich głowa... Czaję się mimo wszystko na jakiś piękny kominek i kilka egzemplarzy wosków - tylko najpierw trzeba trochę przyoszczędzić na takie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń