środa, 30 października 2013

Powrót. Czy na długo??

Witam!! Po prawie miesiącu.... :P No ale cóż długo by opowiadać. Zastanawiałam się jaki napisać post po tak długiej nie obecności jako że moje paznokcie są w tak opłakanym stanie że aż wstyd pokazać na razie powstrzymam się od pokazywania wam moich paznokci hehe. :P Więc któtkie co i jak.

Dlaczego mnie nie było?? Niestety zaczeła się druga klasa gimnazjum czyli najtrudniejsza. Wracam padnięta a weekendy mam zapełnione. Koń zdjęcia koń zdjęcia. Myślałan nawet o usunięciu bloga ale eh trochę było mi szkoda....Nie mam czasu na pomalowanie paznokci!!  Rozumiecie to??? Pewnie jednym czynnikiem który się przyczynił do mojej nie obecności jest na pewno fakt że mój sprzęd fotograficzny już nie zadowalał mnie więc zaczełam oszczędzać na nowy obiekty. Co z tym idzie w paże przez MIESIĄC nie kupiłam ani jednego lakieru. Sen czy jawa? Początki były trudne teraz nie czuje takiej potrzeby no ale eh chyba jednak kiedyś wróci. :P A oto mój nowy skarb muszę się pochwalić. :3


Dla osób nie wiedząch że fotografuje mój fan page -> Tu

No ale przejdzmy dalej. :P Dziś byłam w rossmanie kupić prezent na urodziny mojej mamie. Postawiłam na perfumy na które poluje od dawna Naomi Campbell. I tak przypadkiem poszłam do półki z odżywkami eveline. No to eh moja pierwotna natura przeważyła.... Kupiłam Odżywke 8 w 1 i top coat. :P 


Plus ostatnio dostałam kilka lakierków ale na 13 lakierów zostało mi 6.... :P No ale zawsze coś heł heł heł XD. 


Na dziś kończę post. Chyba zrobię wam test odżywki eveline skoro akurat mam takie okropne paznokcie. :P 

Paaa!! :* :*

8 komentarzy:

  1. Na samym początku napisze tak " Ani mi się nie waż usuwać tego bloga" to że nie ma Cię miesiąc to się nic nie dzieje są dni dobre i te gorsze a to jest Twoja odskocznia w wolnej chwili. Co do paznokci to jeśli Ci się połamały jakieś to zrób jedną ważną rzecz skróć sobie wszystkie do jednej długości i stosuj odżywkę jaka kupiłaś, zobaczysz że pazurki zaczną Ci fajne rosnąć w jednym tempie i ładniej to wygląda niż jakbyś miała jeden złamany a drugi długi, to nie koniec świata one odrosną a dasz im dychnąć i się zregenerować :) Lakierów ja sama ost nie kupuje bo pasuje użyć te co się ma :) a obiektyw mi się podoba, drogi był?

    OdpowiedzUsuń
  2. mam lustrzankę sony, ale zdjęcia i tak robię telefonem he he, bo aparat ciężki , nie idzie zdjęcia zrobić jedną ręką ;) kiedyś próbowałam i sobie ścięgno naciągnęłam ;) nie usuwaj bloga, jak będziesz miała więcej czasu to będziesz pisać, nic mu się nie dzieje jak Cię nie ma ;) sama bym chetnie założyła, ale nie umiem :( stosuj odżywki i pij witaminki, a paznokcie odrosną ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam to nie jest trudne założyć bloga! :P W razie co psz pomogę :* :*

      Usuń
    2. właśnie spróbowałam ;) http://lucynails-blog.blogspot.com/ ale marnie mi idzie ;)

      Usuń
  3. Kiedyś bardzo podobał mi się któryś zapach Naomi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wracaj tu raz dwa, czekam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też fotografuję sony, zaczynałam amatorskim modelem :) Wiem co to znaczy zbierać na sprzęt i odmawiać sobie to i owo.

    OdpowiedzUsuń